problemik z GF2 MX400 :(

Autor: golo (ljaniec_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 12:57:18 MET

Mam problem z karta grafiki GF2 MX400 po dłuzszym graniu w gry obciazajace
grafikie np. Nfs Undegraund (ustawienia: 800 na 640 ,medium ) po ok godzince
grania na ekranie zaczynaja szaleć kolory, robi sie negatyw itp.
Przy 3dmarku 2001 efekt ten pojawia przy 3 tescie.
Mam płyte asus P2B rev 1.04 z celeronem 800_at_895Mhz, płyta pracuje na szynie
FSB 112Mhz.
Z tym prockiem plyta pracuje od miesiaca. Z wczesniejszym PII 333_at_416Mhz nie
bylo tego problemu(no moze raz cos takiego sie pojawiło).

Czy problem lezy w tym, że grafika sie przegrzewa????
Czy przytym taktowaniu magistrali CPU, nie zabardzo wzrasta taktowanie
magistrali AGP????
Prosze o diagnoze i ewentualne porady.

--
golo