Re: EDYTOR TEKSTU TAG

Autor: Marek Dankowski (marek-ftp_at_profit.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 12:09:32 MET

krzychu_ugl.WYTNIJ_at_gazeta.pl napisał(a):

> Witam
>
> Pilnie potrzebuje edytora tekstu TAG pracującego pod DOSem.
> Za wszelką pomoc Dziekuje !

Ostatnio widziałem go na DosBrothers 2000 szukaj ich aktualnego adresu na
Google, bo od czasu do czasu się przenoszą.
Ponadto wpadły mi przedwczoraj w łapki dwa DOS-owe mini-programiki: konwerter
tag-->txt oraz przeglądarka plików TAG-a (oba chyba freeware).
Jest też gdzieś w sieci mini-TAG (freeware) pozwalający na wyświetlanie i
drukowanie plików Tag-a (na edycję chyba nie).

--
Pozdrawiam.
Marek Dankowski