[ NTG ] divix,playery-->problem;-((

Autor: Senoh [ SZN ] (Nuniez__23_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 10:49:30 MET

witam

moze Wy mi pomozecie bo na innych grupach cisza;-((

Jest cos takiego..System Xp Pof,..historia zaczela sie wczoraj..a
wiec..Jestem po reinstalce systemu..jako kodek do ogladania filmow mam tylko
ffdshow.. ( dzialaja piknie ;-)) ) ale co nastapilo..otoz po wlaczeniu
filmu..rusza on i po kilku/kilkunastu sek player sie wylacza.ot tak po
prostu.. nie ma znaczenia jaki to player ( bestplayer.allplayer v player )
ktos moze mial cos takiego ?? jakies porady ??dzieki za sugestie;-)

ps:System przeskanowany Ad-aware,SpyBotem.Norton z najnowsza baza..

Senoh