Dziwne zachowanie komputera

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 10:31:46 MET

Witam!

Mam nadzieje ze nie zostane za chwile zalany odpowiedziami typu - ntg, idz
na win2k :-)

Pisze do Was bo po pierwsze: zawsze (lub prawie zawsze) pomogliscie mi
wyjsci z klopotow, po drugie: Nie mam pewnosci czy to blad oprogramowania.

Oto ja wyglada sytuacja:
Mam w pracy "swiezo" zainstalowany Win2000 Prof. na celeronie 733, 128 RAMu
itp. Wydawalo by sie ze wszystko powinno chodzic jak trzeba a tu masz..
Drukarka nie zawsze chce drukowac, czasami "mysli" doslownie 15 minut nad
tym czy wydrukowac 1(jedna) strone tekstu. Niekiedy (a nawet czesciej)
zdarzaja sie problemy z opcja kopiuj/wklej, kopiowaniem na dyskietke, Word
pokazuje jakies dziwne komunikaty itp. Dopiero po eNtym restarcie wszystko
wraca do normy.. i tak w kolko. Czy to wina systemu? Czy moze sprzetu?
Poradzcie co robic. Moze to po prostu zla konfiguracja Windowsow? Dodam, ze
komputer czesto pracuje z cyrylica (ale to chyba malo istotna informacja).

z gory dziekuje i przepraszam jesli wg Was NTG

pozdrawiam, Mateusz