Odp: Ceny sprzętu komputerowego

Autor: Marek (matrix8_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 10:04:58 MET

Użytkownik m&m's <plachninka_at_WYTNIJ.TO.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pan.2004.03.26.08.37.28.732882_at_WYTNIJ.TO.wp.pl...
> Witam
>
> Pytanko: Czy ktoś z grupowiczów orientuje się w temacie wzrostu bądź
> obniżki cen sprzętu komputerowego w miesiącu kwietniu? O ile dobrze
> poszperałem w archiwach, to po wejściu do Unii ceny mogą wzrosnąć
> szczególnie na wyroby azjatyckie (w tej chwili są podobno preferencyjne
> cła na ten sprzęt). Jakieś sugestie?

Jak maja wzrosnac, skoro np. w Niemczech sprzet komputerowy jest sporo
tanszy niz na naszym allegro, nie wspominajac o sklepach. Jak wzrosna, to
nikt nic nie sprzeda.

Marek