Re: [LAME] jak podlaczyc starego laptopa do nowego Pc ?

Autor: Miroslaw Cichocki (mirekc_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 09:13:34 MET

"Ziut" <morthifer_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in

> Witam serdecznie.
> Pytanie moze wydac sie troche lamerskie :-D, ale naprawde mam stresa z
> tego powodu :(... Otoz...
> Jak najlepiej podlaczyc starego laptopa do pcta ???
[...]

Adapter sieciowy podłączany do portu równoległego, DOS-owy klient
Microsoftu do sieci Windows. Na XP koniecznie doinstalować protokół NETBEUI
(DOS-owy klient "nie rozumie TCP/IP) i ustawić autentyfikację przez grupę
roboczą, a nie przez domenę.