Re: Jaka płyta na KT600

Autor: wiesław k (wiesiekk_at_go2.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:58:27 MET

> jak mówisz że nic ci nie trzeba na płycie to czemu nie wziąść? Jedynym
> argumentem
> przeciw nforce 2 jeśli komuś zależy na podkręcaniu to tylko
> niechęć do nvdii

O właśnie dlatego nie chcę nforce, choć może czas porzucić ortodoksyne
upodobania typu "AMD+ATI+VIA 4ever" i przerzucić się na"AMD+ATI 4ever" ;)

Chyba już czas. Sam mam grafe ati a płyte na chipsecie nvdii i jakoś to
wszystko gra razem, nie ma problemow
Osobiscie ja mam awersje do VIA - za chipsety od VIA693B (pod p2,3 i
celerona) do powiedzmy KT400.
W całej najnowszej nie było chipsetu Via który by od początku nie miał
problemów - zawsze musiał być
wydany po pewnym czasie połatany w wersji A. (kt 133/133A kt 266/266A kt
333/333a itd itd)
Dorzućmy jeszcze wspaniały zestaw VIA 4in1. Wiem o tym że do innych
chipsetów też sa podobne dodatki
ale to co Via wyprawiało ze swoim "packiem" to przechodzi ludzkie pojecie -
czasem kilka wersji w ciągu
kilku tygodni - "dodano trochę nowych błędów i usunięto cześć starych"
Jedynie kt600 widzi sie dosć, być moze tym razem sie postarali. Tak czy
inaczej - ja cie nie zmuszam do nforce2 , ale
naprawdę sie zastanów, czasem moze warto porzucić przyzwyczajenia i wybrać
coś innego lepszego?.