Re: Problemy z kosmosu, graficzna :) [dlugie ale krocej nie moglem]

Autor: Mateusz (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:25:33 MET

Ja mam podobny model karty z tym ze innej firmy (Sapphire Radeon 9200
Atlantis 64mb 128bit) i u mnie nie wystapil żaden z tych problemow co
wymieniles... powiem wiecej, moj sasiad ma chyba dokladnie taki sam model
karty (tej samej firmy itd) i nie wspominal mi nic o jakis problemach (nawet
widzialem jak sie u niego sprawowala).
Moze sie myle (bo moze da sie to inaczej zalatwic), ale ja na twoim miejscu
poprosilbym o wymiane karty w ramach gwarancji bo cos takiego to raczej
miejsca nie powinno miec i nawet producenci kart chyba o tym wiedza.

Pozdrawiam