Re: Jaka p³yta na KT600

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:15:23 MET

U¿ytkownik Radek K. napisa³:

> Ja wybralem Epoxa i nie mam zadnych zastrzezen. No moze z wyjatkiem
> programu do update-owania BIOSU spod Windows jakos nie potrafil sciagnac
> nowego BIOS-u. No ale zawsze mozna zrobic update tradycyjnie, z
> dyskietki. Pozdrawiam

Ja i tak jako¶ nie ufam tym windzianym programom do flashowania biosa.
Wole to zrobiæ rêcznie, wiêdz±c ci sie prz tym dzieje, a nie tylko na
automagicznych konfiguratorach polegaæ. Powiedz mi jak jest z
podkrêcaniam, czy mo¿na np. wybraæ FSB w krokach co 1 mhz? Jakie
maksymalne napiêcie mo¿na daæ prockowi? Czy mo¿na bezproblemowo mno¿nik
zmieniæ? Mo¿e to jest oczywiste, ale moja genialna A7V133 to potrafi, a
nie wiem jak to wygl±da na nowych p³ytach g³ównych.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk