Czy używa ktoś z Was programu....

Autor: Wilq (matrixxs_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:16:51 MET

Speedfan???? Mam nadzieję, że to nie jest NTG :)))) Mam płytę MSI KT4V,
jeden wentylator na procku drugi na obudowie. Program ten powinien
umożliwiać programową kontrolę prędkości wentylatorów, ale jakoś nie bardzo
u mnie to działa. Wszystko wykrywa cacy, prędkości, temperaturę ale nie mogę
kontrolować tej prędkości wiatraków :((( Nie wiem czy to wina ustawień
programu (kombinowałem na wszystkie sposoby), czy może ten program nie
obsługuje mojej płyty. System to WinXP Prof. SP1 Czy ktoś może mi pomóc????
Z góry dziękuje.