Re: Jak sie sprawdzaja uniwersalne zasilacze samochodowe

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 22:47:48 MET

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> wkrotce mam nadzieje nabyc laptopa i chcialem zaytac Userow jak sprawdzaja
> sie w praniu tanie, uniwersalne zasilacze samochodowe (podpinane pod
> gniazdo zapalniczki).
> Np taki:
> Jak to jest z koncowkami u roznych producentow?
> Ja zamierzam nabyc coz z czworki: vaio,toshiba, hp, Fujitsu-siemens

Myślę, że lepszym rozwiązaniem jest przetwornica z 12 na 220.
Jest niewiele droższa (sam kupiłem za 170 brutto nówkę) ale dużo
bardziej uniwersalna. Ja stosuję do notebooka, drukarki (HP DJ320),
ładowarki komórki, ładowarki do akumulatorków AA (do aparatu) i
maszynki do golenia (nie na raz oczywiście), używając defaultowych
(220V) zasilaczy do tych urządzeń.
Acha, napisane ma 150W więc pewnie można wyciągnąć ze 100. Używam już
rok i nie narzekam.

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.