Nadal problem z ch這dzeniem procesora

Autor: Robert_G (r_gruszka_spam_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 22:36:39 MET

Czesc!
Niedawno prosilem Was o program do chlodzenia procesora. Mam plyte K7S5A i
proc Athlon 1,7GHz. Otrzymalem odpowiedz: CPCool 7.2.6. Zainstalowalem i
niby dziala. Mozna zmienic czestotliwosci, czyta temp i predkosc
wentylatora. Ale wlaczenie trybu chlodzenia nie przynosi skutku. Program ten
jest dosc prosty. Wydaje mi sie ze wszystko ustawilem jak nalezy. Moze ktos
zna przyczyne z powodu ktorej nie mozna chlodzic procesora programowo w moim
przypadku. Podobno powinien ten program wykorzystywac instrukcje HALT.
Z gory dzieki za pomoc.
Robert G