Re: Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB - klikanie

Autor: jARO (jaro1000_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 21:58:33 MET

Użytkownik "Piotr Pszczolinski" <pszczol_at_priv3.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wina moze byc po stronie zasilania.
> Ja to samo mialem na MAXTOR'e gdy zmienilem procesor z Duron'a na Athlona
> (wiekszy pobor) mialem co kilka minut stukniecie jak przy wylaczaniu
dysku.
> Mialem stary zasilacz AT i dolozylem go tylko do zasilania dysku i bylo
OK.
> Jak mozesz zrob probe na bardziej wydajnym zasilaczu.
>
> Użytkownik "FiLiP" <stop_at_spam.pl> napisał w wiadomości

> c.
MB/s

> czasu

Szczerze mam ten sam dysk i nie mam żadne klik (przy odpalaniu, restarcie,
wyłączaniu) jest cichy wogóle go nie słychać że chodzi. Ale za to miałem
wcześniej 40 GB też Seagate i robił sobie takie klik, aż po tygodniu siadł
jak much powodem też była jego wysoka temperatura. Ale te klik było
charakterystyczne, po miesiącu dotałem taki sam dysk i w nim jest wszystko
OK. Nadal tą 40 GB i chodzi bez zażutów, głównie nie doprować do przegrzania
dysku pamiętaj, że może w przypadku 120 GB wynosi (40 st.), a w 40 GB miłem
do (47 st.) te dane są zapisane SMART, sciągnij DTemp programik co
monitoruje temp na dysku. A co do tego kliku to nie wróży nic dobrego..