Re: Dysk problem..

Autor: Darrek (darek9971_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 21:40:39 MET

Użytkownik "SnOOpHeR" <snoopher_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> a w jaki sposob udalo Ci sie podlaczyc zanim uaktualniles bios-a ?
> Bo co do biosa - to mam starego i nie wiem czy znajde upgrade'a, a nie
chce
> potem tego zalowac jak zwale...

Doslownie tak jak napisalem ;-) nie mam pojecia...
Zmienialem ustawienia, zworki, ciagle restarty i Auto Detect HDD i tak po
pół dnia ni stad ni zowąd zaskakiwalo i działało normalnie - nie bylo
pozniej problemow z odpaleniem...
Sorry ale naprawde nie mam pojecia jak zadzialal - wiem jedno - niepowinien
;-)
Upgrade do BIOS`u powinno byc na stronie jego producenta wraz z programem do
jego wprowadzenia. Jest to z pewnoscią prostsze niz instalacja
jakiegokolwiek programu. Wciskasz YES (lub cos podobnego) i jedzie. Tylko z
reguly *wiekszymi* literami jest napisane zeby nie wylaczac w tym czasie
prunda ;-)
Wiec wciskaj te YES, zaciskaj zęby lub jak wolisz zamykaj oczy i modl sie
zeby komp sie zresetowal i zeby nie byl to brak prądu ;-), chociaz wtedy tez
jeszcze nic straconego.

--
Pozdrawiam
www.funny.up.pl