Re: Program do dysków - BAD'y ...

Autor: Darrek (darek9971_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 21:05:21 MET

Użytkownik "Pacio" <pacio_at_notofrugo.com> napisał w wiadomości
> Więc może to nie BAD'y. Po prostu przy instalacji .. i ciągłym ....długim
> formatowaniu ... ciągle występują błędy na HDD.

Mam podobny problem i tez nie wiem jak to obejsc...
Seagate 4,3gb ... bios go wykrywa, podczas tworzenia partycji Fdiskiem pyka
i pyka ale po troszku jedzie do przodu (sprawdzanie spójności dysku). W
pewnym momencie wraca do 0% i apiać to samo...
Po 2godzinach - jak sie wkurzyłem - zrestartowałem go, Fdisk widzi znow
partycje na calym dysku - a ona nie działa i tak mozna w kólko.

NDD nie wykrywa wogóle tego dysku, w dosie zachowuje sie tak jak
niesformatowany.
Mozecie pomóc ?
Dodam ze nie mam jak podpiąc go do kompa z dzialajacym dyskiem, wiec
wszystko co moge robic to w dosie.
-
Pozdrawiam
www.funny.up.pl