Re: powybuchowy pecet :)

Autor: Darrek (darek9971_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 21:11:22 MET

Użytkownik "Mad_Lamer" <atarian_at_fuck.spam.o2.pl> napisał w wiadomości
> Lat update:
> Uruchomiłem go. Jednak na 2mb ramu, flop rzeczywiście nie chodzi, pojawia
> się komunikat floppy 0 fauilre. Czyżby stacja nie działała?

W takiej sytuacji najlepiej miec "garsc" elementów na podmiankę i jak cos
nie dziala to przekladać ;-)
Posprawdzaj bios, ale i tak sie podmianką pewnie skończy.
Co do stawiania go na serwerek to raczej słaby komp... FTP - bedziesz mial
problemy... poza tym po co Ci na tym kompie FTpik skoro ma dysku pewnie z
20Mb ? juz lepiej 2 maile na wp zalozyc ;-)

Dołóż ramu (do przynajmniej 8) i *moze* uda Ci sie na nim postawić jakis
routerek typu FreeSco, ale IMHO ftp itp - moze byc problem.

--
Pozdrawiam
www.funny.up.pl