Re: Twardy po upadku

Autor: Darrek (darek9971_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 21:18:40 MET

Użytkownik "borsuk" <borsuk__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Upuscilem twardziela i teraz zdarza mu sie ze np. w czasie kopiowania
pliku
> zatrzymuje sie na jakas chwile i cyka, potem znow dziala. Co moze byc
> przyczyna???

upuszczenie dysku ?? ;-)

 i czy da sie to jakos naprawic??

Hmmm. sam przynajmniej nie rozbieraj chyba ze chcesz miec ładne wisiorki na
lusterko w samochodzie, jak cos to serwis, ale nie wiem czy sie bedzie
oplacało.
Tak czy owak archiwizuj dane i pomysl o nowym dysku bo prędzej czy pozniej
padnie.

--
Pozdrawiam
www.funny.up.pl