Jaki zasilacz i gdzie?

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 19:52:05 MET

Witam.
Mam MSI K7VTA3 na VIA333 z 2Xraid, 2X256DDR 333 (2,5)
do tego 4X80GB Seagate B. w macierzy, 1,7 Athlon,
DVD LG, Nagrywarka Plextor, 4X wentylator 80X80.
I - na moje oko - nie daje rady zasilacz,
pomijając milczeniem fakt, że w Big Tower oryginalny zasilacz
miał tylko dwa kable (po dwa 4-o pinowe wyjścia)...
Poczatkowo konfiguracja miała być o wiele skromniejsza,
ale "w praniu" wyszło inaczej :)
Problem polega na tym, że nie wiem, jaki zasilacz byłby najlepszy do takiego
sprzętu,
oraz gdzie (po rozsadnej cenie) kupić go w Internecie,
Lokalne firmy nie są w stanie sobie - niestety - z tym poradzić...

Proszę o pomoc lub ewentualne sugestie;
Pzdr.: Kuba