Re: Barton 2500 - upewnijcie mnie

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 17:36:58 MET

> To skoro sprzedajesz plyty to moze masz opinie jakas o Gigabyte dla
Athlonow
> XP? Chodzi mi konkretnie o model GA-7NNXP?

żeby nie było niejasności jeśli chodzi o stabilność i szybkość to wszystko
ok.
natomiast mieliśmi ostatnio 3 przypadki dość nietypowe i to tylko właśnie w
gigabytach. mianowicie styki gniazda zasilającego z płyty zapiekły się z
wtyczką zasilacza. plastyki stopiły się i skleiły ze sobą. całe styki
poczernione. Co dziwne w jednym przypadku płyta spalona i serwis odrzucił
gwarancje w pozostalych dwóch przypadkach płyty odżyły po wymianie gniazda.
Zasilacz w jednym przypadku tez przeżył razem z płytą.
Co prawda te przypadki wydarzyły się w innych modelach płyty gigabyte, ale
to źle świadczy o całej marce. oczywiście ten model może być całkiem dobry,
ale przyznam szczerze, że o tym modelu się nie wypowiem.

Pozdrawiam. Seba