Re: RAM 133MHz

Autor: lysol (lukasz-ng_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 17:44:36 MET

> Mam plyte glowna VB 601-Z, procek Celeron 400, 96MB RAMu. Chce dolozyc ramu,
> najlepiej 256mb ale nie wiem czy moge wlozyc jedna kosc czy dwie po 128,

stara plyta, moze nie obsluzyc pojedynczych pamieci 256MB
zreszta mieć wiecej jak 256MB na takim celeronie nie ma chyba sensu
zobacz:
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent99.11/klub_konsylium.htm
Zobacz też:
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.05/klub_konsylium.htm

> poza tym nie wiem czy na mojej plycie beda chodzic kosci 133MHz. Podobno
> nie:( Ktos cos wie na ten temat?

ja kiedyś dokładałem 128MB 133MHz do starej plyty Intel 440LX 66MHz i chodzi
OK ale slyszalem ze czasem są kłopoty -- najlepiej wyprobować

Pozdrawiam
          lysol