Re: Odtwarzanie DVD na Celeronie 533MHz - problem

Autor: robal (directx11_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 16:56:47 MET

> Pytanie jest następujące: Jaki programowy odtwarzacz nalpłynniej odtwarza
DVD
> na słabych sprzętach (najlepiej z polskim menu, ale nie koniecznie) ???

Na slabym sprzecie to raczej niewiele sie znajdzie wedlug mnie, bez
sprzetowego wspomagania to czarno te plynnosc widze. Ale jakby wsadzil tam
jakas ATI zamiast tej Rivy, chodzby jeszcze na prockach z serii Rage (np.
Expert 2000 bardzo ladnie sobie radzil na podobnym Celeronie u mnie) to
powinno sie poprawic.