Re: Chieftec DX-01B-D-U

Autor: Brzezi (usunto.brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 16:42:10 MET

śro, 24 mar 2004 o 13:39 GMT, Trix napisał(a):

> Co sadzicie o tej obudowie?
> Interesuja mnie jakosc wykonania, dzwiekoszczelnosc
> i inne walory.
>
> Chieftec DX-01B-D-U medium tower

Nie pamietam czy mam DX czy MX, zreszta nie wazne, roznia sie tylko
przednim panelem...

Obudowa jest pierwsza klasa, mam porownanie do codegena

to tak jakby porownywac malucha(Codegen) do Mercedesa(Chieftec), po wiecej
szczegolow zapraszam do archiwum, juz kiedys doscy obszernie opisywalem za
co lubie chiefteca, napisalem takie mini porownanie z codegenem....

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][  After all, it is only the mediocre who   ]
[       Ekg: #3781111            ][  are always at their best.                ]