Re: Jaka plyta do Athlona XP 2800+

Autor: oizo (oizo[blebleble)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 16:08:26 MET

Użytkownik "Ralf" <KTOtrix_at_kochampolbox.com> napisał w wiadomości
> Obadalem roznice w modelach.
> GA-7NNXP ma AGP Pro, a ta
> druga ma AGP 8. Czym to sie rozni?

AGP Pro to takie dłuzsze gniazdo AGP z dodatkowymi kanałami pradowymi - ale
z tego co wiem to tego nikt nie uzywa - jesli karta juz potrzebuje
dodatkowego pradu to podłacza sie do niej dodatkowy kabel taki jak do HDD

Moja płyta mam Gigabit Lan - a poza tym to te płyty chuba sie niczym nie
roznia
Nie wiem jak jest z cena bo tam gdzie ja kupuje czesci nie maja tej płyty w
ofercie.

Na mojej 7N400Pro2 pracuje Barton 2500+(1,8Ghz) podkrecony na 3200+(2,2Ghz)
24godziny , 7 dni w tygodniu

Najwiecej co z niego wycisnołem to 11x225 czyli 2,5Ghz i działało to
wszystko stabilnie.
na www.in4.pl był test tej płyty i zdobyła 96/100 punktow mozliwych.

Ja jestem z niej bardzo ale to bardzo zadowolony