Re: Jaka plyta do Athlona XP 2800+

Autor: Ralf (KTOtrix_at_kochampolbox.com)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 15:34:50 MET

> komp słuzy u ciebie 6 lat ? nie przesadzaj. 6 lat temu na topie był PII500
> co masz takiego ?
Takiego to bym chcial miec. Mam Celerona 300 przekreconego na 370 :)
I tak zanizylem te 6 lat :) Kompa mam od 7 lat i powiem szczerze, ze mi
styka idealnie (programowanie, linux, win xp, divx, photoshop, internet).
Tyle, ze
chcialem sie pobawic w montowanie filmow, no i kursor myszki juz nieco
wolno dziala pod X-ami :)

> bierz MSI KT6 - ma wszystko co chcesz, a z ta karta sieciowa 1Gbs nie
> przesadzaj gdzie to wykorzystarz powiedz szczerze ?
Pomyslalem, ze fajnie taka miec -- kto wiec co bedzie za 5 lat ? ;)

Dzieki za rade.
Ralf.