Notebook Fujitsu-Siemens

Autor: krzysio (krzyno2k_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 14:32:32 MET

Co myslicie o notebookach firmy Fujitsu-Siemens. Mam mozliwosc kupienia
Compaqa Presario 2500 lub Fujitsu-Siemens Amilo D oba P4 2.66Gz, 512ramu,
40HDD, glowna roznica jest w grafice. Compaq ma Radeona Moblie z pamiecia
wspoldzielona z pam. operacyjna, a Fujitsu ma Radeona 9000 64MB (swoja nie
wspoldzielona). Cena praktycznie ta sama. Ma ktos jakies doswiadczenia z
nimi. Jak wg was maja sie one do notebookow Comapaqa(HP) czy Toshiby, a
Medionow, Gericomow i innych wynalazkow. Po prostu nie mam przekonania do
notebookow Fujitsu-siemens, ale moze sie myle. Chcialbym zeby na tym kompie
dalo sie tez czasami pograc(quake3, counter strike), nie chodzi mi tu o
najnowsze gierki.

--
krzysio