Re: CD-RW Teac przymulony

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 13:05:48 MET

Czeœć Brodi,

W Twoim liœcie datowanym 23 marca 2004 (14:08:17) można przeczytać:

B> To co wydaje ci się laserem to soczewka pod którą jest laser .

Racja.

B> Sama regulacja to bujda . To teac i przynajmniej u mnie nie wymaga regulacji

(nie chce zaczynac kolejnej czczej polemiki)
Powiem tak; regulacja owym potencjometrem (a w zasadie trymerem) da rezultat w przypadku o d c z y t u (to wiem z autopsji).
Jest to metoda na przedluzenie zycia starych napedów z zuzytym laserem.
Jak jest z wypalaniem - nie wiem, ale nie widze powodu dla którego nie warto by bylo próbować - ALE...!

Primo - zanim zaczniesz tym krecić to zaznacz (opisz, przerysuj albo co) sobie j a k n a j d o k ł a d n i e j pierwotny stan.
Secundo - przestawiaj minimalnie jak tylko potrafisz (majšc pewnoœć, że przestawiłeœ, hehe)
Tertio - wszystko rób d e l i k a t n i e i c i e r p l i w i e.

Operacja w najgorszym razie zajmie Ci trochę czasu bo po przestawieniu, poskładaniu i zamontowaniu napedu jedynym sposobem sprawdzenia bedzie wypalenie plyty (poswiec jednego z opornych cdr-ów) w wielosesji (dla oszczednosci).

PS. Mam wrazenie ze do tego modelu powinien byc nowszy firmware.

--
Zygi