Re: Copper Shim - podkladka, czy potrzebna ?

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 13:03:27 MET

Uzytkownik "Piotr" <pionek_zone_at_wp.pl> napisal w wiadomosci

> Nadkruszenie = spalenie ?!
> Widzialem ze ludzie sprzedaja lekko nadkruszone, procki i pisza ze
> mimo wszystko jest OK.

10 zl to nie jest majatek... ja stracilem 200 zl gdy ukruszylem lekko
Durona Morgana kiedys.... ale fakt ze radiator zakladalem szybko i nie
dbale...ciezko bylo sie do niego dostac procek juz ne dzialal chodz chodz
ukruszenie bylo malutkie potem tez ukruszylem takiego samego ale fakt ze
ciagle go wyjmowalem bo bawilem sie w overclocking.. dziala do dzis z tym
ukruszeniem.