DVD Pioneer 120

Autor: Marek Gazda (marekg_pl0_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 11:48:52 MET

Witam grupowiczów.

Mam pytanie odnosnie glosnej pracy DVD marki Pioneer, szczególnie podczas
ogladania filmów, jest to denerwujace. W sklepie dostalem informacje ze
wiekszosc DVD tak dziala i nie jest to usterka, jednak wydaje mi sie ze jest
to zaglosno, ale moge sie mylic.
Czy ktos ma takie DVD lub podobne oraz moze mi powiedziec, czy rzeczywiscie
glosno szumi.
Czy mozna na to cos poradzic, mam na mysli jakis program zwalniajacy obroty
lub cos podobnego. Jesli tak to co z tym zrobic.
Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam
Marek