Re: karta muzyczna

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 10:36:37 MET

ydek claimed:
> do wyboru: Sound Blaster Audigy 2 ZS;
> Sound Blaster Audigy 2 Player
> Hercules GS Fortissimo III
> a moze cos innego?
> Zalez mi jak juz napisalem, przede wszystkim na jakosci generowanego
> dzwieku, pozniej na mozliwosciach karty i aby nie bylo z nia problemow; ale
> tez jesli nie trzeba, to nie wydawac za duzo $$ :)

Skoro lubisz jakość to przemyśl przez chwilę po co Ci zestawy 4+1, skoro
2+1 w cenie tych 4+1 grają o wiele lepiej. W sieci znajdziesz kilka
porównań tego herculesa i audigy (sam poczytaj o tym, jest wiele
kryteriów oceny).

--
   :: http://www.stringi.com/viper/ ::
  Wczoraj Napster, dziś Sharereactor.com