Re: ugotowany proc

Autor: Senoh [ SZN ] (Nuniez__23_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 10:27:37 MET

> mam takie g.wno w kompie - nazywa sie chaintech njl1 apogee i tez pokazuje
> temperature ponad 100C i jest to po prostu sp.lony przy montazu czujnik -
> niestety kochana firma k nie chciala mi jej wymienic

ja tez mam chaintecha z 2000 roku .ale u mnie w biosie nie pokazuje
temparatur ;-// (!) nie wiem dlaczego ?? w okienku gdzie powinno pokazywac
temperatury,predkosci watrakow ( link podany we wczesniejszym
poscie )pokazuje mi tylko predkosc wiatraka na procu i to koniec..(!) AIDA
32 tez nie pokazuje temperatur z czujnikow;-// cholera wie co to za
scierwo..jak bedzie $$ to spadam od tej gownianej firmy..

senoh