Re: Asus A7N8X deluxe - 5.1 brak dzwięku w tylnych głośnikach

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 09:28:46 MET

> Teraz mam normalnie tak jak w instrukcji ale tez probowalem podlaczyc
> pozamieniac miejscami

Nie wiem jak masz w instrukcji bo mam troche inny zestaw glosnikow. Ja mam
podlaczone standardowo, na wejscia "Mic", "Line in", "Line out", do tego mam
tez najnowsze stery. No, a opcjonalnie mozesz uzyc wejsc "Line out", "Audio
Surround L/R" i "CNTR/LFE"...choc to nie powinno miec znaczenia jesli w
ogole tryb 5.1 dziala.

> A Ty masz dzwięki ostrzeżeń i komunikatów w Windowsie na wszystkich
> głośnikach czy tylko na przodzie ?

..aa to musze sprawdzic dzis w domu i napisze bo nie zwrocilem na to uwagi.

PS. Wlasnie zaczal mnie nurtowac pewien temat. Na plycie jest zintegrowany
AC-3,wiec czy jest w ogole potrzebny w takim wypadku softwarowy? Jak dotad
zawsze z rozpedu go instaluje ...

--
Pozdrawiam.
-dymek-