Re: Jak na dysku wymusić DMA?

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 09:19:38 MET

> Witam!
> Okazuje się, że moje problemy z dyskiem twardym wynikają nie z czego
innego
> tylko z jego pracy w PIO4... w zawiązku z tym mam pytanie: jak na dysku
> twardym [który obsłgujue UDMA-5] prace w UDMA-5? Bo to PIO4 autentycznie
> daje w d...

Możesz to zrobić albo: (zakładając, że twoja płyta obsługuje UDMA5 i masz
odpowiedni kabel)
a) ustawiając to w dysku (odpowiedni program)
b) ustawiając to w biosie płyty
c) ustawiając to w systemie Windows

Na ogół płyta i dysk narzuca najszybszy dostępny protokół, dziwne, że masz
PIO4.
Poszperaj w BIOSie, może wyłączyłeś UDMA??

--
Mariusz