Odp: Creative 5.1 i SBLive

Autor: Robert_G (r_gruszka_spam_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 01:26:00 MET

Czesc!
Jak obiecalem wczesniej pisze co wiem.
Tez mam SB Live 5.1.
Co do centralnego - hurtownia wyslala na moja reklamacje pytanie do
dystrybutora o to czemu nie gra centralny podczas odtwarzania divixow czy
mp3. Otoz takie jest zalozenie Creativa. Wedlug nich po co zmniejszac baze
stereo sumą kanalow a dodatkowe programy typu matrix mix itp to na "wlasne
ryzyko". Tak sie wyrazili. Inna karta - nie pamietam jaka grala wszystkimi
kanalami wedlug zyczenia.
Co do subwoofera - moze nie masz ustawionego odpowiednio. W surround mikser
wybierz zakladke speakers. Tam ustaw 5.1. Kliknij na Settings. Zaznacz bass
redirection. ustaw głosnosc subwoofera i crossover frequancy.
Tak na marginesie. Nie podoba mi sie SB Live 5.1. Te wszystkie poglosy i
equalizery w mojej ocenie sa nie przydatne. Ponadto przy divixach i przy mp3
dzwiek na tylne glosniki jest taki jak na przednich czyli LTył=LPrzód
PTył=PPrzód. Ja bym sobie zyczył znalezc tam roznice kanalow L-P i P-L.
Niestety takich mozliwosci wsrod ogromu innych pierdolow SBLive5.1 nie
posiada.
To tyle.
Pozdrawiam
Robert G