Re: Toshiba Satellite 300 - RAM i cache L2

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 23:25:10 MET

> Upgrade biosu nic Ci nie da masz po prostu zla pamiec do tego modelu
notka

Hmm, jedna znich jest do niego dedykowana wiec nie bardzo wierze :-/

> Jak koniecznie chcesz zmieniac bios ponizej masz link do modelu 305 to
taki
> sam notek tylko ze na rynek amerykanski

Ok, ale jestes pewnie tak na 100%? Bo zupgraduje mu BIOS'a i go jeszcze
zabije...

> Szczerze to nie pamietam ale moze sie tez okazac ze tam mozna wkladac
kostki
> max 32 mb
> [link]

Dziekuje bardzo za linka :-)
Nie wiedzialem ze 305 to to samo co 300.

A tak swoja droga - w manualu jest napisane, ze rozszerzalne do 144MB
(16+128) wiec to nie to.

Napisz moze jeszcze, jakie mam szanse czegos skopania przy aktualizacji
BIOS'u i czy ew. zle sflashowany BIOS w takim dziadku, da sie jakos
naprawic?

Lubie go, a szkoda tak tracic, gdyby cos nie daj boze nie wyszlo...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055