Re: Jaka drukarka do 450 - 500pln ?

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 22:56:52 MET

> Myślę o HP 5150, ale nie wiem jak wygląda
> sprawa z regeneracją kartridża.

IMHO bardzo dobra drukarka. Sprzedaliśmy takich co nieco i bardzo mało się
psuje.
Regenaracja najprostsza z możliwych. Odklejasz naklejke z kartridza i
wstrzykujesz atrametn. zaklejasz i drukujesz dalej.
Napełniałem kilka razy (ok 6) tusz i jakość bardzo dobra, ale mam na myśli
tusz czarny i tylko tekst bo obrazków nie drukuje.
Kolor oczywiście gorzej nabijać bo trzeba 3 aż no i łatwo przelać, ale też
warto próbować. tylko tak jak mówie nie wiem jak jakość zdjęć na tym traci

Pozdrawiam. Seba