IrDA a ustawienia w Biosie.

Autor: Kronoss (kronos80_at_USUNTONOSPAMop.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 21:56:03 MET

Zakupiłem sobie urządzenie IrDA. Wyszukałem w swojej płycie głównej (nie
pytajcie jaka, kupowana dobre parę lat temu jak jeszcze mały byłem ;) ale
IrDA obsługuje) piny, włożyłem wtyczkę (prawidłowo, zgodnie ze schematem w
instrukcji). W Biosie uaktywniłem w UART Mode Select opcję IrDA. Efekt:
urządzonko się grzeje, pozytywnego efektu żadnego. Co zmienić w Biosie?
Poniżej wszelkie dostępne funkcje w Integrated Peripherials (być może nie
wszystkie dotyczą IrDY - specjalistą nie jestem :( ):

Onboard FCC Controller (Enabled - Disabled)
Onboard Serial Port1 (Auto - Disabled - 3F8/IRQ4 - 2F8/IRQ3 - 3E8/IRQ4 -
2E8/IRQ3)
Onboard Serial Port2 (opcje jw.) - gdy Disabled, nie można ustawić opcji
UART Mode Select)
UART Mode Select (IrDA, ASKIR, SCR, Normal)
UR2 Duplex Mode (Full, Half)
Onboard Parallel Port (3F8/IRQ7, 278/IRQ5, 3BC/IRQ7, Disabled)
Parallel Port Mode (ECP, ECP+EPP, SPP) gdy wybrane ECP lub ECP+EPP,
uaktywnia się opcja:
ECP Mode DMA (3, 1)

Thx from the mountain ;)