Re: Wirusy w bootsectorach....

Autor: JarekG (jarekg_at_smierc.org)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 21:44:54 MET

Aha... dodam, ze moj kolega ma taki sam problem jak kolega w temacie
"msconfig-co sie dzieje???".
Podczas uruchamiania msconfig w trybie normalnym albo awaryjnym pojawia sie
okno i od razu znika....
Wezme sciagne ten program co mi zaproponowal Wojtek i zobaczymy co sie
stanie... jak bedzie dzialac to pijemy Panowie :P.
Pozdrawiam
JarekG

Użytkownik "Krzysztof Wolski" <cysio123_at_wytnij.interia.pl> napisał w
wiadomości news:c3sq7f$oio$1_at_absinth.dialog.net.pl...