Re: stary komp i problem z wyborem nowego modemu

Autor: ATZ Rzeszow (atz_rzeszow_at__SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 19:20:19 MET

Aga napisała:

> Poszukaj na giełdzie(czasami w sklepach jeszcze tez takie mają) modemu
> 33 Kbit/s. (ew. 28.8 Kbit/s) Wykonane są w troche innej (starszej)
> technologii ale na warunki TPSA w zupełności wystarczajace

Stare modemy może i procesora nie obciążały, ale potrafiły stwarzać
mnóstwo problemów z instalacją i konfiguracją. Tak, że trudno je polecać.
Mój 1-szy i jedyny modem to Zoltrix Spirit, pracował na PCI z k5 133.
Modem był i nadal jest ok, a ma już 5 latek. W odróżnieniu np. od
badziewiastego Pentagrama.

--
pozdr Z.