k7s5a i dziwne odczyty w biosie :o....

Autor: Malkuth (Mane_at_shr.com)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 19:10:48 MET

Witam!
Mam z moja plytka glowna dziwne rzeczy... temperatury mi pokazuje minus 1
stopien, zarowno CPU jak i SYSTEM,
ktos wie moze dlaczego tak jest? To juz dawno tak.. W miedzyczasie
zmienialem bios 2 razy.
Wskazania napiec tez dziwne sa, konkretnie:
Vcore -> 3,856 V
Vcc2,5v -> 4,080V
Vcc3,3v -> 6,800V
+12V -> 8,812 V
SB3V -> 1,904 V
-12V -> -3,285 V
SB5V -> 5,671 V

Ktos wie o co to chodzi i czemu tak jest?
Dodam ze z tego co pamietam na poczatku uzytkowania wszystko bylo OK,
temperatura procka pokazywalo okolo 40-50 stopni,
po jakims czasie zauwazylem ze odczyty sa bledne...
ah procek Athlon (Thunderbird) 1000 MHz

Aha i przy okazji pytanko, do ilu mozna by go podkrecic? :) narazie chodzi
na 1100MHz...
Pozdrawiam,
Malkuth