Szybka praca wentylatora w zasilaczu

Autor: Shreek (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 17:41:30 MET

Witam

Jakieś rok temu nabyłem Modecoma z funkcją noise killer.
Wszystko było ok, wystarczająca wydajność i faktycznie cicho chodził.
Wentylatro włączał się na szybkie obroty bardzo żadko.
Teraz się to zmieniło.
Jak tylko mocniej obciążę kompa (kompresja mp3, jakaś gra 3D) to prawie od
razu włącza się wentyl na szybkie obroty i szumi.
W czym może być problem?

Pomyślałem że przez rok mogły się radiatory w zasilaczu zakurzyć i jest
mniejsza wymiana ciepła, ale nie chcę go jeszcze rozkręcać bo jest na
gwarancji. Znów jak zaniosę do serwisu to powiedzą że wszystko jest OK bo
działa i ... (tak jak to w serwisach lubią mówić)

--
Mirosław P.
GG 1119311