Re: Pentium IV 2.xC z ch³odzeniem ThermalRight SP-94 - o/c

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 16:56:23 MET

Indywiduum zwane *Kolu*, w wiadomo¶ci
<c3h66j$f1j$1_at_inews.gazeta.pl> wyprodukowa³o:

[Sorry za laga - ogromne k³opoty z Neostrad± mam :-(]

> Jakiej firmy wentylek polecasz zakupiæ?

Szczerze mówi±c nie wiem... Ale generalnie wiêkszo¶æ ¶lizgowych na 5-7V
siê nada IMHO :-)

> W sklepach nie powiedz± na jakich chipach s± zrobione, bo a) nie znaj± siê
> i/lub b) aby byc pewnym w 100% trzeba zdj±æ heatspreader (a to oznacza
> utratê gwarancji) :-(

:-( Faktycznie.

> Takie zachowanie czêsto jest przyczyn± niedopracowanych wersji BIOSów. IC7

Te¿...

> tez mia³a podobny, ale kolejny numerek biosu za³atwi³ sprawê, co
> oczywi¶cie nie wyklucza samej u³omno¶ci scalaka, jaki siê nam przytrafi³
> :-(

Ale g³ównie jednak kwestia trafienia w egzemplarz, to tajk z CPU siê
zaczyna robiæ -- dobra seria Northbridge'a (LOL)

> A inetresowa³e¶ sie mo¿e zasi³kami Antec. Je¶li tak, to jaki model uchodzi
> za cichy?

Pr±dowo ¶wietne, ale g³o¶no¶æ na poziomie Chiefteca. Czyli ¶rednio
ciche. (Dla mnie du¿o za g³o¶ne ;-)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"