Problem z STR

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 15:23:23 MET

Witam
Mam problem z funkcją "Suspend To Ram" - ACPI S3
Jeśli mam ustawione "ACPI suspend type" na S1 czyli "power on suspend" (POS)
wszystko ładnie działa , jak ustawiam ACPI na S3 czyli STR komputer owszem
zasypia , ale się nie budzi , wciśnięcie klawisza w obudowie , lub tzw.
"Hotkeya" (ustawionego uprzednio w biosie) powoduje obudzenie kompa , ale
przypomina raczej restart (nie ma otwarytych poprzednio używanych
aplikacji) Ergo STR działa u mnie jak wyłączenie kompa.
Płyta ABIT NF7S - może komuś to działa i powie mi co jest nie tak w biosie.
Prosze o pomoc
Przy okazji, używał ktoś Wake On Lan dla sieciówki w tej płycie ???
Pozdrawiam
Jacek