Re: zmiana wentylatora w zasilaczu

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 15:07:31 MET

> Chcę wykonać operację wymiany wentylatora w zasilaczu. Na
pewno ten który jest teraz jest
> przylutowany.
> Rozumiem że trzeba przeciąć kabelki w taki sposób żeby
trochę ich zostało i skręcić z kabelkami z
> nowego wentylatora a następnie zaizolować ? A może trzeba
całkiem usunąć stare a nowe jakoś
> przylutować do płytki ?
>
> Proszę o radę -- nigdy nie bawiłem się z zasilaczami...

..pewnie ze da sie przylutowac tylko trzeba dostac sie do
plytki od spodu a to czasem jest klopotliwe. Ja przecinam
przewody, lutuje i izoluje koszulka termokurczliwa.
Widzialem kiedys jak pod wplywem ciepla tasma izolacyjna sie
odwinela.

Robert