Re: Znikający obraz na monitorze

Autor: MrRoger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 10:24:44 MET

Uzytkownik Jacek Maciejewski, legitymujący sie adresem e-mail
jacmac_at_tnij.go2.pl napisał(a):

> Prawdopodobnie jakiś lut puścił. A jak postukać w obudowę to coś się
> dzieje? Jak tak, no to zdjąć obudowę i dotąd stukać aż się znajdzie :)
> Może kabel lub wtyk nie kontaktuje?

Ja bym razem nie doradzał stukania, lepiej mierniczkiem pojeździć po
ważniejszych ściezach.

Ale poradzę całkiem cos innego- jeśli to monitor kilku letni (lub nowy
stojący w zakurzonym pomieszczeniu) to:
- wyłącz go z sieci
- rozkręć
- DOKŁADNIE poodkurzaj i wypoleruj w środku
Takie miganie to oznaka padnięcia za jakiś czas; pozdrawam i życzę udanego
konserwowania...

--
MrRoger