Re: kupuję płytę i procesor, muszę wybrać z dwóch

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 00:30:20 MET

"Brodi" <madmax81_at_poczta.interia.pl> wrote in message

> Skad to wyczarowales ??
Wrobelki tak cwierkaja... moze nie tyle OEM co drugi brand.

> Zarówno ASrock czy ECS to niezle gówno . Obie kosztuja okolo 150 zl . Dla
> mnie porzadne plyty to przynajmniej 300 zl .

Haha ciekawe kryterium. Gdyby ECS rozpoczal sprzedaz plyt od 300 pln to bys
chwalil?

WL

PS. Zeby nie bylo OT - mam ASRocka K7S8X i sprawuje sie swietnie. Smiga w
niej Duron 650_at_904.
Poza kilkoma trefnymi jak dla mnie rozwiazaniami BIOSu (chroniacymi laikow
przed bledami) wszystko gra i buczy. Za 150 pln (nowa) masz LAN, USB2.0 (z
czego 4 gniazda wyprowadzone), dzwiek itepe itd. W tym segmencie cenowym
chyba nie ma lepszej plytki.

WL