nietypowy problem

Autor: Hallucinogen (Bez_spamu___hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 23:45:45 MET

Hello!~
Raz na jakieś 20 razy komp zawiesza sie podczas uruchamiania tuz przed
pojawieniem sie logo Windows XP. Jak rozjaśnię mocno monitor to widać
delikatnie to logo . Po wciśnięciu reset następnie pojawia sie menu wyboru i
mogę uruchomić awaryjnie lub normalnie. Dalej juz jest oki , problem rzadko
sie pojawia ale denerwuje mnie to. Zainstalowanie nowej kopii każdego
systemu na NT daje takie same objawy.
Abit kt7a raid (aktualny bios) ,Athlon 1.4Ghz,2*256MB ram (kingston), HDD
Baracuda 40GB oraz 60GB na kontrolerze raid, SB Live! , Windows XP+sp1a,
zainstalowane sterowniki Via i stery do kontrolera raid sprzęt wydaje sie
być sprawny. Pytanie moje czy jest szansa na wykrycie co jest problemem ?

--
odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu