Re: ASUS A7N8X DELUXE - to w końcu jakie kości działają bez problemu ?

Autor: Paweł (pgorzenski_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 22:13:49 MET

> Podobno Twinmos'y nie pracują dobrze z tą płytą
> Ostatnio wyczytałem że Kingston'y HYPERX też mają problemy
> Chcę kupić naprawdę dobre pamięci typu Kingston HyperX 2x256MB CL2 400 ale
> muszę mieć pewność że będą ok.

Tydzień temu złożyłem zestaw :

Gigabyte GA 7N400 L
Athlon XP 2000+
2x256 Kingston HyperX PC 3200
Seagate Baracuda 120 GB

Dosłownie "złożyłem" wszystko do kupy, ustawiłem płytę
i odpaliłem. Pokazał zgłoszenie karty graficznej, dane BIOSU
model płyty. Następną informacją było na tłusto
DDR Dual Chanell Mode ...... i już. Działa do dzisiaj :)

Co do pamięci - są dwa rodzaje HyperX 400MHz

KHX 3200A/256 CL 2-3-2-6
KHX 3200/256 CL 2-2-2-6

Mam te pierwsze. Procesor nie trafiony i mogłem tylko podkręcić FSB
i tak się dość szybko wysypał (do tego mnożnik zablokowany)
Ustawiłem BIOS na turbo i pamięci na FSB 133 mają taimingi 2-2-2-6.
Poluje na nowy procesor ale te pamięci zostaną już u mnie
Obie są na kościach Winbond
tu masz więcej informacji http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?p=766188

Czuwaj !