Re: DVD Asus E616 problem z odczytem CD

Autor: Michał (michaja_at_NOSPAM.kz.vline.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 20:45:24 MET

Blitzen napisal -a:

> Witam,
>
> Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem DVD ROMu ASUSa E616,

Ja też.

> Jak tylko się go zostawi na pare minut i płyta zwalnia albo się
> zatrzymuje (nie wiem czy w ogóle płyta się zatrzymuje w napędzie w
> każdym razie jej nie słychać) to finał.

Podobny objaw tzn. zdaje się czytać ale nie może odczytać.

> Pytanie moje jest takie czy jest to uroda tego modelu

Niestety, zdaje się że jest to uroda tego modelu. U mnie podobne objawy.
Płyty CD, CD-R też czytał z oporami lub wcale. Dawno nie używałem bo do
zwykłych płyt używam nagrywarki.

> Tak czy inaczej zaniosę go do serwisu ale w razie czego chciałbym
> mieć jakieś podstawy do wykłócania się.

Wykłocać się zawsze można.

--
Michał Jałocha        michaja(at)kz.vline(kropka)pl