Re: RAID HPT370 - PROBLEM :(((

Autor: Piotrek (piotrek2x_at_tlen.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 19:50:29 MET

Użytkownik "Aszu" napisał w wiadomości news:
> Mam ta plyte i WINXP i nie mam najmniejszych problemow. Co dokladnie masz na mysli mowiac 'nie dziala'? W ogole nie wykrywa
systemu do bootowania, czy tez podczas jego ladowania wyrzuca jakis bluescreen. W tym pierwszym przypadku musisz w biosie kontrolera
(o ile pamietam ctrl+h przy starcie) ustawic flage 'bootable' na ten dysk. Jeśli masz podlaczony jakis inny hdd pod standartowy
kontroler ATA na plycie, to taka opcja nie bedzie w ogole mozliwa (dziwne, ale mialem taki przypadek).

To nie tak.
WinXP sie wgrywa, i w pewnym momencie zawiesza przy wgrywaniu.
Czarny ekran z myszka na srodku. Zwis. Kaput ;)

Podobno aby WinXP sie botowal na pojedynczym dysku spod
RAID, trzeba jeszcze raz zainstalowac system po podpieciu dysku
do RAID. Prawda to?

Pozdrawiam
Piotrek