Barton 2500 Box - wymiana wentyla na Spire WhisperRock IV

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 18:07:51 MET

Witam serdecznie

Mam dylemat czy warto wymieniać standardowy boxowy wentylator na procesorze
AMD 2500+ Barton na wspomniany wyżej Spire WhisperRock IV. Chodzi mi głównie
o wyciszenie ale nie kosztem wzrostu temperatury. Ten boxowy chodzi z
prędkością ~ 3750 obr/min i tempeartura wynosi 47 stopni, w stresie 52-54. Z
tego co sie dowiedziałem to Spire chodzi z prędkością 2300 wiec chyba
napewno ciszej będzie.
I mam wątpliwości:

1) Czy wogle warto dokonać wymiany
2) Czy wyciszy mi sie komp
3) Czy Spire przynajmniej utrzyma istniejącą aktualnie temperaturę

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi i sugestie
Pozdrawiam